torstai 18. syyskuuta 2014

Minä en ole kuollut! :D

...Vaikka niin varmasti luulittekin xD


Tosiaan tauko vähäsen venähti... En jaksa kaikkia syitä luetella, mutta ei vaan jotenki nuketuttanut kesän aikana, ja muutenki kaikki muu on kiinnostanu enemmän. Nyt kuitenki nukkeiluinto (varmaankin Traconin myötä) on hieman väläytellyt olemassaoloaan, ja ajattelin -kivasti vuoden myöhässä- julkaista ton KT:n toistaiseksi viimeisen osan. Mulla on muutenkin noita vuoden takaisia julkaisemattomia kuvia ihan hirmusti, joten alan pikkuhiljaa spämmäilemään teitä niillä :D

•••

Lukekaapa ihmeessä vielä se KT:kin -->

•••

Tässä oli nyt tämmöinen lyhyt postaus teille, laitetaanpa loppuun vielä pari kuvaa, ettei ihan niin karuksi jäisi tämä. Nämä ovat ihan viimeajoilta ~

Traconista ryhmis ~

Chisu-pieni ^^
kädetön Miksu nukkehyllyssäni :D

Alpakat ja Chiasali :3

Miksuli ratsastaa pehmolla c:

Joku töhry :d

Ja kysyn nyt vielä teiltä yhen kysymyksen, joka mua vähän huolettaa:
Kuinka moni vanhoista rakkaista lukijoistani ja kavereistani muistaa vielä mut? ; _ ;

 terveisin: dEmi & pallopääpoppoo

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. No mä varmaan poraisin viikon putkeen, jos sä et ois mua muistanu :'D Koska oot ainoo, jonka takia ylipäätään oikeestaan teen näit postauksia ollenkaan... Oot paras ihmine, kenet oon ikinä nukkepiireissä tuntenu ^u^

      Poista